του Γιάννη Παναγιωτακόπουλου

    Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμβριος 2017
    Ο Ψαραντώνης (Αντώνης Ξυλούρης) με τον Γιάννη Παναγιωτακόπουλο.
    Ο Ψαραντώνης την δεκαετία του ‘60.
    Οι Κουρήτες καλύπτουν με τον χορό τους (πεντοζάλι) το κλάμα του μικρού Δία για να μην τον ανακαλύψει ο Κρόνος.

    Ο Ψαραντώνης είναι ένα ζωντανό παράδειγμα του γεγονότος, πώς όσο πιο γνήσια μπορούμε να εκφράζουμε την ταυτότητά μας, και να συνομιλούμε με την παράδοσή μας, τόσο πιο αδιαμφισβήτητα μπορούμε να λαμβάνουνε την θέση που μας αρμόζει στο διεθνές επίπεδο. 

    Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμβριος 2014

    Έχει πάρει τα πάνω της εδώ και κάποιες δεκαετίες στην Ελλάδα, η άποψη ότι τα 1100 χρόνια της Αυτοκρατορίας της Ρωμανίας αποτελούν ένα σκοτεινό κομμάτι της ελληνικής ιστορίας, κατά το οποίο εδιώχθη η φωτεινή φιλοσοφία της Κλασικής αρχαιότητας και επικράτησε ένας θεοκρατικός σκοταδισμός φανατικών Χριστιανών που μισούσαν ό,τι είχε να κάνει με τη φιλοσοφία, την τέχνη, την ποίηση και γενικώς την πολιτιστική δημιουργία της αρχαίας Ελλάδος.

    Δημοσιεύτηκε: 12 Σεπτέμβριος 2014

    Όχι, η Τζιχάντ δεν είναι κάποιο μοντέλο Αφρικανικής ή Ασιατικής καταγωγής. Είναι ο ιερός πόλεμος των μουσουλμάνων ο οποίος εμπνέει τους ακραίους ισλαμιστές, στην μάχη τους κατά των αλλοθρήσκων ή των πιο μετριοπαθών δογμάτων του Ισλάμ. Νομίζω ότι τα βίντεο με τους πρόσφατους αποκεφαλισμούς και τις μαζικές εκτελέσεις, κάνουν την παραπάνω διευκρίνηση, η οποία θα ήταν απαραίτητη πριν κάποια χρόνια, ουσιαστικά ανώφελη. Η ισλαμική Τζιχάντ έχει εισχωρήσει μέσω των βίαιων εικόνων της, για τα καλά στην ζωή μας.

    Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτώβριος 2013

    Τα πρωτοφανή που ζούμε το τελευταίο διάστημα, έχουν προβληματίσει σαφώς πολλούς, γύρω από τις προθέσεις του πολιτικού συστήματος και της δικαιοσύνης. Ασχέτως της δικαστικής έκβασης της υπόθεσης της Χρυσής Αυγής, το βασικό ερώτημα που τίθεται από τους πολίτες είναι το κατά πόσον η Χρυσή Αυγή είναι το μοναδικό κόμμα εντός του Κοινοβουλίου που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως «εγκληματική οργάνωση». Διότι η αίσθηση μίας «Δικαιοσύνης» που ενεργεί επιλεκτικά, έρχεται σε αντίθεσή με το κοινό περί δικαίου αίσθημα.

    Δημοσιεύτηκε: 21 Σεπτέμβριος 2013

    Των φρονίμων τα παιδιά, σε μια περίοδο έντονου φανατισμού, ξέρουν να κρατούν το στόμα τους κλειστό, διότι ότι θέση και να πάρεις, ο κάθε γκάου φανατικός, είναι έτοιμος να σε κατατάξει στα μόνα δύο πράγματα που μπορεί να διακρίνει το μυαλό του: ή μαζί του ή εναντίον του. Όμως ως Λούμπεν και ραδιοφωνατζής είχα πάντα την ιδιότητα όσο και το καθήκον να μην μπορώ να κρατάω το στόμα μου κλειστό. Το αυτό θα πράξω και στην τωρινή περίπτωση.

    Δημοσιεύτηκε: 15 Ιούνιος 2013

    Με αφορμή το κείμενο της «Αντιπολεμικής Διεθνιστικής Κίνησης» Atlantis 105.2: Άθλιοι απεργοσπάστες χτυπούν τους 2.500 απολυμένους της ΕΡΤ παίζοντας το παιχνίδι των Σαμαρά-Κεδίκογλου, θα πω δυο λόγια τώρα που δεν έχω ακόμα λάβει κανένα εισιτήριο για τα γκουλάγκ, διότι στα όμορφα θέρετρα που θέλει να μας στείλει ο «φιλόσοφός» τους κ. Ζιζέκ, δεν ξέρω αν θα έχουμε σύνδεση Ίντερνετ.

    Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκέμβριος 2012

    Όπως είπαμε στα προηγούμενα κείμενα (Φυλή και Πατρίδα, Έθνος και Πολιτισμός, Πατριωτισμός και Εθνικισμός), η εθνικότητα πάνω απʼ όλα αποτελεί πνευματικό-πολιτιστικό χαρακτηριστικό. Ο άνθρωπος δεν είναι απλά μία βιολογική οντότητα. Αυτό που τον διακρίνει από τα ζώα πέραν των βιολογικών του χαρακτηριστικών είναι το ότι αποτελεί πολιτιστικό ον.

    Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκέμβριος 2012

    Ο Πατριωτισμός αποτελεί μία ηθική στάση απέναντι στην Πατρίδα και την εθνική ιστορία εκάστου ανθρώπου. Ο πατριώτης οφείλει να καλλιεργεί και να δυναμώνει την εθνική του συνείδηση, τον συνειδησιακό του δηλαδή δεσμό με την κοινότητα των ανθρώπων μέσα στην οποία έχει γεννηθεί και με την οποία τον συνδέουν κοινά στοιχεία καταγωγής, πολιτισμού, θρησκείας, ιστορίας και συλλογικών οραμάτων - στόχων. Η κοινότητα των ανθρώπων που συγκεντρώνει αυτά τα γνωρίσματα, όπως προείπαμε ονομάζεται Έθνος.

    Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμβριος 2012

    Η κάθε Πατρίδα γίνεται η μήτρα εκείνη μέσα στην οποία κυοφορείται η Φυλή για να γεννηθεί ως Έθνος. Εκεί θα αναπτυχθεί το ομότροπον. Με βάση την φυλετική ιδιοσυγκρασία και τα χαρακτηριστικά του χώρου, όπως τα αναλύσαμε στο προηγούμενο κεφάλαιο, θα οργανωθεί η ζωή της κοινότητος. Αυτή η κοινή οργάνωση θα δημιουργήσει κοινές συνήθειες, κοινούς τρόπους αντιμετώπισης των διαφόρων - καλών ή κακών - συνθηκών, κοινά έθιμα, κοινές γιορτές και όμοια κοινωνική συμπεριφορά. Όλα αυτά από γενιά σε γενιά θα εξελιχθούν σε έναν όμοιο τρόπο ζωής και σε μία κοινή παράδοση.

    Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτώβριος 2012

    Με αφορμή τα όσα ακούστηκαν αυτές τις ημέρες γύρω από το θέμα της Ελληνικής φυλής, η ιδεολογική μας θέση, για θέματα τα οποία θα έπρεπε να ήταν ξεκάθαρα στο μυαλό των Ελλήνων ήδη από το Δημοτικό και το Γυμνάσιο. Ζητήματα που δεν θα έπρεπε να χωρούν ερμηνείες «μίσους» ή «αγάπης», πολύ απλά διότι αποτελούν την φύση των πραγμάτων.

    Σελίδες