Το είδαμε αυτό, την Lady Gaga στο ΟΑΚΑ εν μέσω κρίσης με εισιτήρια 100 ευρώ. Παρόλο που πήγαν 20.000, το κοινό δεν ήταν αρκετό για ένα στάδιο με πενταπλάσιες θέσεις. Όμως τα συστημικά κανάλια και έντυπα μας βομβάρδιζαν συνεχώς λες και βλέπαμε την μεγαλύτερη καλλιτέχνιδα του 21ου αιώνα.
Και να ξεκαθαρίσουμε η Lady Gaga είναι η δημοφιλέστερη τραγουδίστρια της χορευτικής ποπ και από αυτήν την άποψη έπρεπε να έρθει στην Ελλάδα στο απόγειο της καριέρας της στα 28 της και όχι στα 58 της. Από την άλλη ποτέ δεν μας άρεσε για την φωνή της, αλλά ξέρουμε ότι το χορευτικό σώου της αρέσει και αυτό είναι που έκανε πολλούς επώνυμους να παρευρεθούν στην συναυλία της. Προσωπικά την θεωρούμε ένα παρακμιακό πρότυπο, ακόμα και αν δήλωσε φιλέλλην και τυλίχθηκε με την ελληνική σημαία ή υπέγραψε αυτόγραφα ντυμένη με αρχαιοελληνικό ντύσιμο.
Και εδώ έρχεται το αποκρουστικό πρόσωπο της Lady Gaga. Η Στεφανί Τζοάννα Αντζελίν Αγκερνότα, όπως είναι το αληθινό της όνομα, τυλίχθηκε μεν με την ελληνική σημαία, αλλά με τον Σταυρό κάτω. Σύμπτωση; Όχι. Οι στίχοι της, τα βίντεο και οι συναυλίες της βρίθουν ιλλουμινάτικων συμβόλων («το μάτι που τα βλέπει όλα», μάτι του Χόρους, πυραμίδα, άσπρα και μαύρα πλακάκια στο πάτωμα) και πολλές φορές έχει κατηγορηθεί ότι «ανεβάζει τον Μπαμοφέτ» επί σκηνής.
Πάρτε μια γεύση από τους στίχους του «Ιούδα»:
Στο πιο Βιβλικό νόημα
Έξω ξεπεράσει προ πολλού τη μετάνοια
Δοξασμένη πόρνη, ιερόδουλη υπηρέτρια, ξερνάει το μυαλό της
Αλλά από το νόημα της κουλτούρας
Απλά μιλάω σε μελλοντικό χρόνο
Ιούδα φίλα με αν προσβλήθηκες
Ή φόρεσε προφυλακτικό αυτιού την επόμενη φορά
Θέλω να σε αγαπήσω
Αλλά κάτι με αποτράβηξε από σένα
Ο Ιησούς είναι η αρετή μου,
Ο Ιούδας είναι ο δαίμονας που προσκολλούμαι
Προσκολλούμαι
Εδώ έχουμε αντιστροφή των εννοιών Θεός / Διάβολος και Ιησούς / Ιούδας σύμφωνα με το Γνωστικό κατεστημένο της Νέας Τάξης. Όμως η αντιστροφή του Σταυρού και της ελληνικής σημαίας πέρασε απαρατήρητη από όλους αυτούς που έριξαν 100 ευρώ και την χειροκροτούσαν αλαλάζοντας. Να προσθέσουμε ότι αυτή η υποταγή στην αποκρυφιστική ελίτ της Νέας Τάξης Πραγμάτων για την οποία τραγουδάει έγινε όχι must, αλλά προϋπόθεση επιτυχίας για «καλλιτέχνες», όπως η Κέητ Πέρρυ, η Μπεγιονσέ και η Ριάννα.
Να προσθέσουμε ότι όλη αυτή η παρακμιακή συμπεριφορά της είναι κατευθυνόμενη μέσα από το «σύστημα Παταλούδα Μονάρχης» (MKULTRA), ένα σύστημα του έλεγχου του νου που ξεκίνησε από την CIA το 1950 και θύματα της υπήρξαν από την Μονρόε μέχρι την Μάιλυ Σάιρους. Σε αυτό οι χειριστές αφού διαλύσουν την προσωπικότητα του θύματος μέσω ναρκωτικών και διαχείρισης παιδικών τραυμάτων, δημιουργούν μία καινούργια και εύκολα ελεγχόμενη προσωπικότητα.
Ας είναι λοιπόν προσεχτικοί όσοι μιλούν για «φιλελληνισμό» της Lady Gaga.