Κατά την διάρκεια της πρόσφατης προεκλογικής περιόδου, ο Θεόδωρος Πάγκαλος είχε ευθέως κατηγορήσει το ΚΚΕ για υπόγεια συμφωνία με την ΝΔ. Μάλιστα, ο κ. Πάγκαλος τότε είχε ξεσηκώσει την μήνιν του ΚΚΕ διότι είχε υπονοήσει ότι το ΚΚΕ είχε βοηθήσει την κυβέρνηση με αντάλλαγμα την, σε υψηλό τίμημα πώληση της εταιρίας «Γερμανός» στην Cosmote. Κατά τους γνωρίζοντες το ΚΚΕ, το οποίο ως γνωστόν είναι το πλουσιότερο ελληνικό κόμμα και ένα από τα πλουσιότερα της Ευρώπης, κατείχε μετοχές στην «Γερμανός», μετοχές που μοσχοπούλησε στον κρατικό ΟΤΕ.
Η ηγεσία του ΚΚΕ ουδέποτε παραδέχθηκε αυτό το γεγονός και η σύγκρουση με τον Θεόδωρο Πάγκαλο ήταν σκληρή. Όμως αυτή την εβδομάδα στην Βουλή έγιναν δύο συγκεκριμένα γεγονότα που ιδιαίτερα με προβλημάτισαν, ως προς το δίκαιο των καταγγελιών του Θ. Παγκάλου. Γεγονότα που δείχνουν ότι παρά την σκληρή ρητορική του κόμματος αυτού κατά της κυβερνήσεως, τελικά κάτι περίεργο συμβαίνει.
Την Δευτέρα, συγκεκριμένα, συζητήθηκε στο Κοινοβούλιο επερώτηση των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ για τα ΕΛΤΑ. Στην επερώτηση αυτή ετίθοντο συγκεκριμένα ερωτήματα σε σχέση με τις αληθινές κυβερνητικές προθέσεις για το εάν θέλει τελικά να ιδιωτικοποιήσει τα ΕΛΤΑ. Η συζήτηση είχε μεγάλο ενδιαφέρον και βεβαίως, όπως συμβαίνει σε όλες τις επερωτήσεις τον λόγο πήραν και όλα τα κόμματα, για τα οποία το θέμα της ιδιωτικοποιήσεως των ΔΕΚΟ, άρα και των ΕΛΤΑ, είχε ενδιαφέρον...
Όλα; Όχι! Ένα κόμμα, αυτό που θεωρητικά θα έπρεπε να είναι εκεί πρώτο και να προασπίζεται τον δημόσιο χαρακτήρα των Ελληνικών Ταχυδρομείων, όσο και αν ακούγεται απίστευτο, έλειπε! Έλειπε παντελώς! Δεν ήταν εκεί ούτε ένας του βουλευτής. Το ΚΚΕ! Όπως αντιλαμβάνεστε το βάρος της αποκαλύψεως των κρυφίων κυβερνητικών σχεδίων έπεσε πάνω στους ώμους του ΣΥΡΙΖΑ και του ΛA.O.Σ. (το ΠΑΣΟΚ δεν το αναφέρω, διότι ως κυβέρνηση έκανε ακριβώς τα ίδια).
Η στάση του ΚΚΕ να λείπει σε μία τόσο σημαντική και για την ιδεολογία του συζήτηση, μου έκανε εντύπωση, αλλά την Τετάρτη πια οι μάσκες έπεσαν. Η συζήτηση ήταν για το νομοσχέδιο για την φύλαξη των Λιμένων. Εκεί η κυβέρνηση ήταν σε δύσκολη θέση διότι ψήφισε την δυνατότητα να φυλάγουν τα λιμάνια μας ιδιωτικές εταιρείες και βέβαια αυτό δεν ήταν εύκολο να περάσει δεδομένου ότι μόλις δύο ημέρες πριν ο κ. Νίκος Χατζηνικολάου στην εκπομπή του, παρουσίασε ένα σχετικό μεγάλο σκάνδαλο. Όλα τα κόμματα της Αντιπολιτεύσεως στηλίτευαν την κυβερνητική γραμμή.
Δεδομένου τώρα ότι η συζήτηση γινόταν με τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, ο ειδικός αγορητής του ΛΑ.Ο.Σ. Αστέριος Ροντούλης βουλευτής Λαρίσης, ανακοίνωσε στο σώμα την πρόταση του ΛΑ.Ο.Σ. να επιδιώξει η κυβέρνηση μία συμφωνία με τους εφοπλιστές. Να δεσμευθούν ότι τα καράβια τους θα έχουν ελληνική σημαία, ελληνικά πληρώματα και ότι θα τα κτίσουν σε ελληνικά ναυπηγεία. Ως κίνητρο προτείναμε γενναία κρατική επιδότηση, ώστε τα δισεκατομμύρια δολλάρια που δίνουν στα Ναυπηγεία της Ασίας, να μείνουν στην Ελλάδα και τα Ναυπηγεία μας να γεμίσουν δουλειά. 15.000 περίπου εργάτες των ναυπηγείων θα μπορούσαν να έχουν δουλειά για πολλά χρόνια, με υψηλές απολαβές, εάν η Κυβέρνηση επιτύγχανε μία τέτοια συμφωνία. Πέραν βεβαίως των υπολοίπων ωφελημάτων για την Εθνική μας Οικονομία.
Αυτό ήταν! Αντί το ΚΚΕ να επιτεθεί στην Κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση των λιμένων, επετέθη με σφοδρότητα στον ΛΑ.Ο.Σ. για την πρότασή του! Απίστευτης γελοιότητος επιχειρήματα του είδους, ότι δεν μας ενδιαφέρει αν θα έχουν δουλειά οι εργάτες, εάν πρόκειται να κερδίζουν οι εφοπλιστές, ακούστηκαν στην αίθουσα, προξενώντας των κατάπληξη των παρευρισκομένων.
Βεβαίως στην δευτερολογία του ο κ. Ροντούλης τους απάντησε όπως τους άξιζε για την απίστευτη υποκρισία τους, όμως το γεγονός παραμένει το αυτό! Κανένα ουσιώδες ενδιαφέρον για τους εργάτες, από το δήθεν εργατικό κόμμα! Σύντροφοι, μάλλον έχετε χάσει την ψυχραιμία σας διότι τα διεθνή χρηματιστήρια έχουν μεγάλη πτώση και πέφτουν οι πολλές μετοχές σας, φαίνεται...
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο φύλλο της 1ης Δεκεμβρίου της εφημερίδας Άλφα 1.