Τα συντηρητικά μας αμαρτήματα

  • Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβρουάριος 2021

    Αν κάτσουμε και μετρήσουμε το πόσες φορές έχουμε ακούσει από τα ΜΜΕ ότι «οι επόμενες δύο εβδομάδες είναι κρίσιμες», θα χάναμε το μέτρημα. Έχουμε lockdown μέσα στο lockdown που τα τρολ στο διαδίκτυο το απεκάλεσαν «μπάμπουσκα lockdown».

    Ο Μόσιαλος τώρα παροτρύνει τα ΜΜΕ να σταματήσουν το κλίμα τρομολαγνείας, στο οποίο η επιστήμη όχι απλά συνεπικούρησε, αλλά καλλιέργησε χωρίς να υπολογιστεί η γνώμη επιστημόνων στατιστικής, οικονομίας και ψυχολογίας. Πολλές φορές ανάμεσα στους γιατρούς υπάρχει μία αντίληψη ότι ο άνθρωπος είναι ρομπότ. Δεν γνωρίζω αν αυτό οφείλεται στο ότι κάποιοι από αυτούς διακατέχονταν από το σύνδρομο του Θεού. Σε κάθε περίπτωση κάποιος ψυχολόγος πρέπει να τους κάνει μία διάλεξη για το τί σημαίνει ναρκισσιστική διαταραχή και ότι το πολύ παντεσπάνι στο τέλος έχει άσχημες συνέπειες. Εκτός αν μας πουν ότι από τα εμβόλια θα χορταίνουμε.

    Και μιας και μιλάμε για εμβόλια ξαφνικά το ρωσικό κάνει στους επιστήμονες, ενώ ήταν τόσο σίγουροι για αυτό της Οξφόρδης. Καλό είναι λοιπόν κάποιος να συμβουλεύσει τους επιστήμονες ότι όσο μπλέκουν ανάμεσα σε οργανωμένα οικονομικά συμφέροντα, τόσο θα τους τρώνε οι κότες. Για αυτό είναι πάντα καλύτερο να λες την αλήθεια ή να μην λειτουργείς σύμφωνα με στερεότυπα. Για αυτό λέγονται και επιστήμονες.

    Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επαναλαμβάνει επικοινωνιακά σφάλματα την στιγμή που ο κόσμος βρίσκεται στα όριά του. Η εικόνα στην Ικαρία ήταν εικόνα Λουδοβίκου που για αυτόν δεν ισχύουν οι κανόνες που εφαρμόζονται στο πόπολο. Και εντάξει ήταν λάθος η Ικαρία. Η ποδηλατάδα δεν ήταν και αυτή λάθος; Το δις εξ αμαρτείν. Ενδιαμέσως μας είπε ο Τσίπρας ότι αναλαμβάνει το ρίσκο. Όπως το είχε αναλάβει και στα μνημόνια. Σωθήκαμε αδέρφια. Στην συνέχεια ο Μητσοτάκης με πληροφόρησαν ότι είπε πως «συντηρητικός είναι σήμερα όποιος συντηρεί αυτά που δεν αξίζουν να συντηρηθούν», ενώ «προοδευτικός είναι αυτός που θέλει να τα αλλάξει και να τα κάνει καλύτερα». Θα πάω να σκίσω τα χαρτιά του πολιτκού επιστήμονος διότι τόσα χρόνια δεν έμαθα αυτόν τον εμβριθή ορισμό.

    Πολύ λυπάμαι για την αγραμματοσύνη μου. Δεν ήξερα ότι η διατήρηση της εθνικής ιδιοπροσωπείας, της πολιτικής και οικονομικής ελευθερίας ήταν αξίες που δεν πρέπει να συντηρηθούν. Αναθεωρώ λοιπόν και από πρόεδρος του Δικτύου Ελλήνων Συντηρητικών, θα γίνω πρόεδρος του Δικτύου Ελλήνων Προοδευτικών. Στο ίδιο επίπεδο προοδευτισμού φαντάζομαι ότι ανήκει η φράση του κ. Μηταράκη «μπορώ και 10.000 αλλοδαπούς να φέρω και θα το κάνω», σύμφωνα με τον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Φυλακίου Χρήστος Τυρμπάκη που συναντήθηκαν μέσα στο ΚΥΤ. Βλέπετε οι έποικοι που έρχονται σε αυτήν την χώρα είναι και αυτοί προοδευτικοί άνθρωποι και η εικόνα τους τρεις γενιές τώρα στην Δύση αποδεικνύει ότι ενσωματώνονται.

    Αντίστοιχη εικόνα προοδευτισμού συναντάμε από τους πολύ προοδευτικούς που ανέλαβαν τα ηνία στις ΗΠΑ για να μας γλυτώσουν από τους κακούς συντηρητικούς. Η Τζίνα Καράνο, Ρεπουμπλικανή ηθοποιός, απολύθηκε από την Ντίσνεϊ για το κάτωθι ποστάρισμα: «Οι Εβραίοι ξυλοκοπήθηκαν στους δρόμους, όχι από τους Ναζί στρατιώτες αλλά από τους γείτονές τους, ακόμη και από παιδιά. Επειδή η ιστορία είναι επεξεργασμένη, οι περισσότεροι σήμερα δεν το συνειδητοποιούν ότι για να φτάσουν στο σημείο όπου οι Ναζί στρατιώτες μπορούσαν εύκολα να συλλάβουν χιλιάδες Εβραίους, η κυβέρνηση έκανε τους γείτονές τους να τους μισούν απλώς και μόνο επειδή ήταν Εβραίοι. Πώς διαφέρει αυτό από το να μισεί κάποιος κάποιον για τις πολιτικές του απόψεις».

    Το συντηρητικό αμάρτημά της ήταν ότι εξέφρασε τις απόψεις της οι οποίες σαφώς βρίσκονται απέναντι στην απανθρωποίηση όλων εκείνων που έχουν διαφορετικές απόψεις από τους προοδευτικούς. Σαν δεν ντρέπεται λιγάκι. Είχα προειδοποιήσει εδώ και ένα χρόνο ότι η Άκρα Αριστερά που ανέλαβε τα ηνία στην Αμερική θα επιχειρήσει να εξοστρακίσει όλες τις αντίθετες απόψεις. Αυτό είναι ένα από τα πρώτα βήματα. Έχει δίκιο λοιπόν ο κ. Μητσοτάκης. Οι προοδευτικοί είναι εκείνοι που θέλουν να αλλάξουν πράγματα.

    Και πιστεύουν ότι αυτές οι αλλαγές θα είναι προς το καλύτερο. Το αν είναι ή όχι είναι μία άλλη συζήτηση. Το βασικό πρόβλημα με τους προοδευτικούς είναι ότι χρησιμοποιούν μεθόδους που η κομμουνιστική Κίνα έχει αρχίσει να ζηλεύει. Και επειδή κάθε δράση επιφέρει αντίδραση θα ήμουν αρκετά προσεκτικός για το πού θα ήθελα να με καταγράψει η ιστορία στο μέλλον. Με αυτούς που είναι υπέρ της ελευθερίας του λόγου ή με εκείνους οι πρακτικές των οποίων θυμίζουν ολοκληρωτικά καθεστώτα.